273
274
276
226

Drugi certyfikat „Firma Przyjazna Klientowi” dla BP Gas Polska

BP Gas Polska po raz drugi została laureatem ogólnopolskiego Programu Certyfikacyjnego „Firma Przyjazna Klientowi”. To niezwykle ważne wyróżnienie potwierdza, że firma spełnia najwyższe standardy obsługi klientów i skutecznie realizuje założenia polityki zarządzania relacjami z klientem.

Drugi certyfikat „Firma Przyjazna Klientowi” dla BP Gas Polska

Firma postanowiła po raz drugi poddać się ocenie grupy ekspertów – m.in. z firmy badawczej NORSTAT oceniającej profesjonalizm standardów dotyczących komunikacji z klientem, a także poziom satysfakcji klienta – i zweryfikować swoje działania w zakresie obsługi klienta.

– Najważniejszym elementem tego audytu były dla nas głosy klientów – mówi Piot Maślakiewicz, dyrektor zarządzający BP Gas Polska. – Chcieliśmy się dowiedzieć, jak nas oceniają, poznać ich opinię na temat naszego przygotowania do właściwego zarządzania wzajemnymi relacjami. Ten drugi już certyfikat dl BP Gas pokazuje, że przyjęliśmy właściwą strategię, że przynosi ona efekt, który jest dla nas niezwykle satysfakcjonujący. I co najważniejsze, niezwykle motywuje do dalszej pracy i szukania optymalnych rozwiązań w tworzeniu relacji firmy z klientami.
Firma Przyjazna Klientowi
Godło Firma Przyjazna Klientowi stanowi symbol i gwarancję, że firma nie tylko profesjonalnie sprzedaje swoje produkty czy usługi, lecz także, że w odpowiedni sposób traktuje klienta w dalszym kontakcie posprzedażowym, co jest szczególnie ważne w budowaniu długofalowych relacji w segmentach B2B.

Pozytywne oceny klientów stanowią potwierdzenie wywiązywania się firmy ze złożonych obietnic oraz wysokiej jakości obsługi.

Gala Wręczenia Godła Firma Przyjazna Klientowi odbyła się w Warszawie 11 kwietnia 2011 r.


Dział BP Gas jest pomysłodawcą projektu „Gary Gra” poświęconego nowoczesnej edukacji ekologicznej i skierowanego do dzieci w wieku 6-12 lat, ich rodziców oraz szkół i nauczycieli.
W nauce proekologicznych zachowań pomagają dzieciom specjalnie stworzone postaci: Gary Gazik – zielony agent do zadań specjalnych oraz czteroosobowa rodzina Pospiesznych, która zajmuje się budową przyjaznego środowisku domu i rozwiązuje zagadki dotyczące ekologii.
W ramach projektu 28 stycznia 2011 r. pod adresem www.garygra.pl ruszył specjalny, edukacyjny, bezpłatny serwis internetowy, przeznaczony dla dzieci w wieku 6-12 lat, zawierający m.in. dwuetapową ekologiczną grę online. Składają się na nią cztery gry zręcznościowe poświęcone tematyce recyklingu, segregacji odpadów, dzikich wysypisk i neutralizacji odpadów oraz gra „Budowa domu” – połączenie platformówki, gry logicznej i quizu ekowiedzowego. Partnerami merytorycznymi projektu „Gary Gra” są Fundacja Miejsc i Ludzi Aktywnych MILA oraz Uniwersytet Dzieci, a patronami medialnymi – serwisy Onet.pl, CzasDzieci.pl oraz Sieciaki.pl. Honorowy patronat nad projektem objął Minister Środowiska.



Komentarze

W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.