Sukces rynkowy firmy zależy przede wszystkim od wiarygodnych partnerów handlowych. Ubiegły rok był dla korporacji EUROHEAT bardzo owocny.




Fot. 1 Złoty Mustang
Sukces rynkowy firmy zależy przede wszystkim od wiarygodnych partnerów handlowych. Ubiegły rok był dla korporacji EUROHEAT bardzo owocny. Wprowadzony został na rynek nowy produkt – kurtyna powietrzna DEFENDER. Dzięki współpracy Klientów marka EUROHEAT osiągnęła wysoką popularność.
W roku 2008 po raz pierwszy zostanie ufundowana statuetka Złotego Mustanga dla kontrahentów firmy. Nagrodą tą zostaną wyróżnione przedsiębiorstwa, które budują sukces rynkowy EUROHEAT, głównie firmy dystrybuujące urządzenia Grupy.
Firma właśnie przyznaje nagrody - akcja potrwa do końca lutego br. Złotego Mustanga otrzymają te firmy, które wykazały wkład w rozwój i popularyzację marki EUROHEAT.
Źródło: Euroheat