Miło nam poinformować, że BP Gas Polska została laureatem ostatniej edycji ogólnopolskiego Programu Certyfikacyjnego „Firma Przyjazna Klientowi”. To potwierdzenie, że firma BP należy do przedsiębiorstw przyjaznych klientowi, wyróżniających się pod względem nowoczesnej i profesjonalnej obsługi, stosujących najlepsze praktyki, których celem jest ciągłe podnoszenie poziomu zarządzania obsługą klienta.


Informacja prasowa - Kraków 21.10.2009 r.
Nagroda to wyraz uznania dla BP Gas Polska za wysoką jakość obsługi klientów i skuteczność realizowania założeń polityki zarządzania relacjami z klientem. Godło jest symbolem, a jednocześnie gwarancja, że legitymująca się nim organizacja należy do firm przyjaznych klientowi i wyróżnia się pod względem nowoczesnej i profesjonalnej obsługi.
Program Certyfikacyjny „Firma Przyjazna Klientowi” z jednej strony w sposób ekspercki bada profesjonalizm poszczególnych kanałów komunikacji między firmą a klientem, a z drugiej poziom satysfakcji klient. Pozytywne oceny klientów stanowią potwierdzenie wywiązywania się firmy ze złożonych obietnic oraz wysokiej jakości obsługi.
Każda firma i instytucja przystępująca do programu oceniana jest pod kątem profesjonalnych standardów dotyczących komunikacji z klientem. Obszary te są analizowane i porównywane przez wybitnych ekspertów z branży, pod nadzorem niezależnej firmy badawczej NORSTAT. Dla klientów godło „Firma Przyjazna Klientowi” to gwarancja, że firma nie tylko profesjonalnie sprzedaje swoje produkty czy usługi, lecz także, że w odpowiedni sposób traktuje klienta.

Firmom i instytucjom, które podczas audytu uzyskały najwyższe oceny, przyznawane jest Godło Firma Przyjazna Klientowi. – Certyfikat ten to potwierdzenie wysokich standardów obsługi klienta, tym bardziej dla nas ważny, że przyznany właśnie dzięki ich opinii– mówi Piotr Maślakiewicz, dyrektor zarządzający BP Gas Polska. – BP Gas w dalszym ciągu będzie podejmować starania, aby podnosić poziom profesjonalnego podejścia do tworzenia relacji z klientami. Przyjęta strategia już dziś jest źródłem naszego sukcesu, czego wyrazem jest przyznany certyfikat.

BP Gas Polska
Zaufanie klientów, ciągła dbałość o jak najlepszą jakość oferowanych produktów i usług, rozpoznawalna marka, tysiące stacji na całym świecie, miliony ludzi, którzy dzięki wysokiej jakości paliwu mogą swobodnie przemieszczać się w dowolne miejsce na świecie – to współczesny obraz BP – firmy, która w tym roku obchodzi 100-lecie istnienia.
BP jest jedną z największych firm energetycznych świata. Zatrudnia ponad 100 tys. ludzi, w tym ponad 3 tys. w Polsce, prowadzi działalność w ponad 100 krajach, na 6 kontynentach. Codziennie obsługuje miliony klientów detalicznych. Koncern ma na świecie ok. 22 600 stacji paliw, w tym ponad 370 w Polsce. Produkuje 3,8 mln baryłek ropy dziennie.
W Polsce BP rozpoczęła swoją działalność w roku 1991. Od tego czasu zainwestowała w naszym kraju ponad 800 mln dolarów. Znajduje się w pierwszej dwudziestce polskich firm. BP Polska SA z siedzibą w Krakowie prowadzi w Polsce działalność na terenie całego kraju w ramach wielu sektorów. Więcej o stuletniej historii firmy BP oraz początkach polskiego przemysłu naftowego na stronie www.bp.pl