Nowe rozwiązania w hotelarstwie, dyskusje merytoryczne prowadzone przez autorytety i szkolenia z różnych aspektów prowadzenia biznesu noclegowego będą częścią III Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2010, które odbędą się w dniach 29 września - 1 października br. w Centrum Targowo-Kongresowych MT Polska w Warszawie. WorldHotel po raz kolejny zapewni możliwość biznesowego spotkania branży noclegowej, nawiązania bezpośrednich kontaktów biznesowych, wymiany opinii, poznania aktualnej oferty skierowanej do właścicieli obiektów i podmiotów działających w branży. Będzie też źródłem informacji o rynku oraz okazją do poznania trendów w hotelarstwie, nowości produktowych i wzorniczych. Uczestnicy WorldHotel 2010 będą też mogli bezpłatnie skorzystać ze szkoleń branżowych i indywidualnych porad ekspertów w wielu dziedzinach związanych z prowadzeniem działalności noclegowej.

Branża hotelarska spotka się na WorldHotel 2010
- WordHotel ma profil ściśle branżowy. Nie ma przypadkowych zwiedzających, a na targi przychodzą osoby aktualnie zainteresowane nawiązaniem kontaktów w branży oraz zakupem produktów i rozwiązań dla bazy noclegowej. Taka formuła targów jest bardzo efektywna zarówno dla wystawców, którzy podczas WorlHotel docierają ze swoją ofertą do ściśle profilowanego odbiorcy aktualnie zainteresowanego nawiązaniem współpracy, jak i dla zwiedzających. Mogą oni w komfortowych warunkach zebrać potrzebne im informacje, porównać oferty wielu dostawców, omówić warunki współpracy i uzyskać najkorzystniejsze ceny. Jak co roku istotnym elementem targów WorldHotel jest program szkoleń i paneli merytorycznych opracowany we współpracy z ekspertami. Zgodnie z głównymi założeniami będą one dotyczyły najbardziej oczekiwanych przez branżę tematów i mają pomagać w rozwiązywaniu najistotniejszych problemów. Wszystkie te elementy sprawiają, że WorldHotel 2010 jest zupełnie unikatowym i najbardziej prestiżowym spotkaniem branży hotelarskiej w roku – mówi Agnieszka Huszczyńska, prezes zarządu MT Targi, organizatora WorldHotel 2010.

WorldHotelWorldHotel 2010 nie tylko przedstawi nowości i trendy w hotelarstwie, ale będzie też okazją do poznania najlepszych praktyk i sprawdzonych, efektywnych rozwiązań w zakresie codziennej obsługi obiektów noclegowych, ich modernizacji i rozbudowy, a także projektowania i budowy nowych budynków. Wystawcy będą prezentować swoją ofertę w 6 sektorach tematycznych: wyposażenie i wystrój wnętrz hotelowych, tekstylia i galanteria hotelowa, sprzęt i środki do utrzymania i konserwacji obiektów, rozwiązania informatyczne, systemy rezerwacji i zabezpieczeń oraz infrastruktura rekreacyjna i SPA&Wellness. Wśród uczestników WorldHotel 2010, podobnie jak w ubiegłym roku, znajdą się właściciele i menedżerów hoteli, moteli, pensjonatów, obiektów SPA&Wellness, uzdrowisk, sanatoriów, ośrodków wypoczynkowych i agroturystycznych oraz centrów konferencyjnych, a także architekci i projektanci wnętrz, inwestorzy i firmy wykonawcze.

Podczas trzech dni targów prowadzone będą szkolenia, seminaria i panele dyskusyjne dotyczące najważniejszych kwestii z różnych obszarów biznesu hotelowego, m. in. podatków, optymalizacji kosztów w działalności noclegowej, budowy oszczędnych obiektów, kreatywnych sposobów na zwiększanie atrakcyjności obiektów, promocji w internecie, korzyści wynikających z zatrudniania osób niepełnosprawnych. Będą też dedykowane szkolenia i panele poświęcone centrom SPA, m. in. dotyczące ich projektowania i urządzania, a także pozyskiwania klientów i budowania wśród nich lojalności. Jednym z tematów merytorycznych będą też eko trendy w hotelarstwie.

Uczestnicy WorldHotell 2010 będą mogli również korzystać z indywidualnych porad udzielanych nieodpłatnie przez ekspertów na specjalnych stoiskach. Swoją wiedzą będą dzielić się doradcy specjalizujący się m.in. w analizach regionalnych rynków hotelowych i potencjału wybranych lokalizacji, opracowywaniu kampanii marketingowych, biznesplanów i kosztorysów remontów i modernizacji, a także konsultanci z zakresu projektowania, zarządzania, prawa i finansów.

WorldHotel 2010 będzie odbywał się w nowoczesnym Centrum Targowo-Kongresowym przy ul. Marsa 56C. Jest ono zlokalizowane 9 km od Dworca Centralnego, 6 km od Dworca Zachodniego i 14 km od lotniska Okęcie. Centrum zapewnia 1500 miejsc parkingowych oraz stały postój taksówek. Istnieje również możliwość dojechania komunikacją miejską - w sąsiedztwie kursuje 8 miejskich linii autobusowych z różnych punktów Warszawy, a ze Śródmieścia i Dworca Wschodniego można dostać się Pociągami Kolei Mazowieckich.

Warunkiem uczestnictwa w WorldHotel 2010 jest dokonanie rejestracji. Od 1 lipca można to zrobić on-line na www.worldhotel.pl, co dodatkowo uprawnia do 50% zniżki za wstęp. Regularna cena biletu wynosi 20 zł.


Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2010 to jedyne spotkanie branży hotelarskiej w Polsce, które skupia precyzyjnie wyselekcjonowaną grupę odbiorców związanych z rynkiem noclegowym i gwarantuje ściśle biznesowy charakter wydarzenia. Prezentuje kompleksową ofertę produktów, usług i rozwiązań w zakresie budowy, wyposażenia, modernizacji i codziennej obsługi obiektów noclegowych o różnym standardzie, pozwala zapoznać się z najnowszymi trendami i najlepszymi praktykami w zakresie biznesu hotelarskiego. WolrdHotel jest też okazją do spotkań merytorycznych oraz nieodpłatnego uczestnictwa w szkoleniach dotyczących aktualnych tematów branżowych prowadzonych przez najwyższej klasy specjalistów.
Uczestnikami WorldHotel są producenci i dystrybutorzy oferujący produkty i usługi dla obiektów noclegowych (w tym wyposażenie i wystrój wnętrz hotelowych, tekstylia i galanteria hotelowa, sprzęt i środki do utrzymania i konserwacji obiektów, rozwiązania informatyczne, systemy rezerwacji i zabezpieczeń oraz infrastruktura rekreacyjna i SPA&Wellness), firmy doradcze, stowarzyszenia i instytucje oraz wydawnictwa i portale branżowe. Prezentując swoją ofertę na WorldHotel, mają oni możliwość nawiązania kontaktów handlowych z przedstawicielami branży z całej Polski, w tym inwestorami baz noclegowych, właścicielami i kadrą zarządzającą obiektami hotelowymi oraz SPA&Wellness, architektami i projektantami wnętrz oraz firmami wykonawczymi.
WorldHotel organizowane są od 2008 roku w Warszawie przez MT Targi (wcześniej MT Polska), kiedy to zostały wydzielone z targów EuroGastro jako ściśle branżowe wydarzenie w hotelarstwie. Od 2009 roku odbywają się w nowoczesnym Centrum Targowo-Kongresowym przy ul. Marsa 56C w Warszawie.

MT Targi jest największym operatorem targowym w Warszawie i jednym z czołowych organizatorów imprez wystawienniczych w Polsce. Spółka odpowiada za kompleksową obsługę i przygotowanie imprez targowych. Organizuje również najważniejsze wydarzenia targowe w Polsce dla różnych branż, m. in. EuroLab, EuroGastro, Lato, Wine & Spirits, TT Warsaw, Event, WorldHotel i in. Spółka MT Targi została wyodrębniona jako podmiot wyspecjalizowany w organizacji imprez targowych w 2009 roku ze spółki Międzynarodowe Targi Polska (MT Polska), która działa na rynku od 1993 roku i wcześniej odpowiadała zarówno za zarządzanie centrum targowym, jak również za organizację imprez targowych.
MT Polska zarządza jednym z najnowocześniejszych obiektów targowo-kongresowo-eventowych w Polsce - Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska. Jest ono w pełni dostosowane do organizacji targów, zjazdów, konferencji i eventów (w tym bankietów, koncertów czy zawodów sportowych). Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań, szerokie bramy rozładunkowe, specjalne podjazdy dla samochodów ciężarowych oraz bezsłupowa konstrukcja umożliwiają pełną swobodę adaptacyjną hali, nawet w przypadku niestandardowych aranżacji i skomplikowanych konstrukcji. Komfortowe warunki dla organizacji targów, eventów czy spotkań biznesowych zapewniają także klimatyzowana hala, przestronny hol oraz nowoczesne zaplecze biurowo-konferencyjne. Obiekty MT Polska usytuowane są przy ul. Marsa 56C na powierzchni 15 200 mkw, z tego 10 000 mkw stanowi hala wystawiennicza, 4 000 mkw teren zewnętrzny, zaś 1 200 mkw zajmują obiekty konferencyjno-biurowe.
Firma MT Polska powstała w 1993 r. i pierwotnie zajmowała się zarządzaniem centrum i organizacją targów. Od 2009 r., po wydzieleniu ze struktur grupy spółki MT Targi, która przejęła organizację imprez, MT Polska skupiła się na zarządzaniu centrum wystawienniczym.