Internetowa platforma zamówień B2B to stabilny, przyjazny, bezpieczny i najnowocześniejszy system składania zamówień on-line, który jest dedykowany wyłącznie do partnerów biznesowych firmy Alnor Systemy Wentylacji.


Prężna organizacja oraz siła innowacji sprawiają, iż firma Alnor Systemy Wentylacji jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w branży, dostarczających kompletne systemy wentylacyjne. Firma buduje relacje ze swoimi klientami poprzez stawianie na solidne fundamenty współpracy.
Aby jak najkorzystniej rozwijać dotychczasową współpracę Alnor Systemy Wentylacji wprowadza na rynek nowe rozwiązania technologiczne. Obok Wentyli, które wspomagającą rysowanie i obliczanie instalacji wentylacyjnych i AlnorCam, samodzielnego programu służącego do wykonywania zestawień produkcyjnych prostokątnych elementów wentylacyjnych, Alnor stworzył internetową platformę zamówień B2B.
Internetowa platforma zamówień B2B to stabilny, przyjazny, bezpieczny i najnowocześniejszy system składania zamówień on-line, który jest dedykowany wyłącznie do partnerów biznesowych firmy Alnor. Platforma B2B jest dostępna na stronie internetowej www.alnor-b2b.com.pl po otrzymaniu loginu i hasła od przedstawiciela handlowego Alnor.
Internetowy system zamówień B2B jest kompatybilny z przeglądarkami Opera i Firefox.
Nowoczesne zamówienie


Internetowa platforma B2B umożliwia klientom samodzielny wybór trybu obsługi zamówienia. Klient sam decyduje w jakim trybie chce zostać obsłużony, może oszczędzić i otrzymać dodatkowe skonta za zamówienie w trybie ekonomicznym, optymalnym bądź standardowym albo płacić i wymagać przy trybie ekspresowym.
Tryb ekonomiczny charakteryzuje się największym skontem podczas zamówień, przeznaczony jest dla klientów ceniących sobie ład i porządek w wykonywanych instalacjach oraz w stanach magazynowych. W tym trybie produkty zamawiane są pełnymi opakowaniami a tryb realizacji zamówienia jest wydłużony. Decydując się na tryb Optymalny wybieramy samoobsługę z wydłużonym terminem realizacji. Klient jednakże za czas oczekiwania otrzymuje od firmy Alnor dodatkowe skonto. Tak jak wszędzie tylko taniej i wygodniej jest w trybie Standardowym, w którym czas oczekiwania klienta na potwierdzenie zmówienia to tylko dwadzieścia cztery godziny.
Jeśli klient firmy Alnor potrzebuje szybko jakiegoś produktu, może zamówić go na internetowej platformie B2B w trybie Ekspresowym. Po trzech godzinach od złożenia zamówienia klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia poprzez platformę B2B w pliku PDF. Domeną trybu Ekspresowego jest przyśpieszony termin realizacji zamówienia, który w dziewięćdziesięciu dziewięciu procentach przypadków nie przekracza dwóch dni.
Wszystkie tryby są skrojone na miarę potrzeb klientów, tak aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie i zaoszczędzić jak najwięcej. Dodatkowo przejrzyste reguły internetowej platformy zamówień B2B, sprawiają iż klient dzięki platformie B2B jest Panem sytuacji.
Składanie zamówienia
Na internetowej platformie B2B można zamówić kompletny system wentylacji. Po prostu firma Alnor Systemy Wentylacji ma to, czego klienci potrzebują i w dodatku w solidnej jakości oraz w niskiej cenie.
Mocną stroną platformy B2B jest zastosowanie funkcjonalnej wyszukiwarki, która umożliwia wyszukiwanie produktów nie tylko po indeksach, nazwach towarów i grupach produktowych, ale nawet po zdjęciach towarów. Sprawny i przyjazny dobór produktów umożliwia szybkie składanie zamówień, oszczędza czas pracowników oraz pociąga za sobą obniżenie kosztów transakcji.
Aby przejść do złożenia zamówienia wystarczy wybrać jeden z czterech trybów – Ekonomiczny, Optymalny, Standardowy bądź Ekspres. Decydując się na któryś z trybów musimy pamiętać iż od tego wyboru zależy termin realizacji i wysokość skonta.
Po kliknięciu na dany tryb pojawia się tabela zamówienia i zostały już tylko cztery kroki do złożenia zamówienia. Pierwszym krokiem jest wybór terminu dostawy zamówionego towaru. Drugim krokiem jest wybór towaru. Zaletą internetowej platformy zamówień B2B jest to, iż wszystkie ceny, wysokości rabatów oraz ceny specjalne są dostępne w tabeli zamówienia, tuż obok kodu produktu. Trzecim krokiem aby złożyć zamówienie jest kliknięcie na przycisk zamów. Koszt zamówienia przelicza się automatycznie i jest widoczny powyżej tabeli zamówienia w ramce wartość netto. Aby zamówienie zostało złożone do realizacji trzeba wykonać ostatni ruch, zaakceptować zamówienie. Po kliknięciu przycisku „zamów” pojawia się tabela z wykazem zamówionego towaru wraz z dodatkową tabelą nazwaną szczegóły zamówienia. Po uzupełnieniu danych odbiorcy zamówienie zostanie złożone.
Zamówienie w zależności od potrzeb może być liczone w złotówkach bądź w innych walutach. Jeśli przez przypadek klient wybrał zły produkt w każdej chwili może go usunąć poprzez wciśnięcie przycisku „kasuj wybór”. Obsługa 24 godziny na dobę daje możliwość w każdej chwili sprawdzenia statusu zamówienia i określenia, w jakim stadium realizacji się ono znajduje. Informacje te znajdują się w zakładce zamówienia. Dodatkowym atutem internetowej platformy B2B jest możliwość sprawdzania stanów magazynowych on-line.
Wyprzedaż


Dzięki zakładce wyprzedaż na internetowej platformie B2B klient może zamawiać niewykorzystane przez innych elementy i oszczędzać tam gdzie inni płacą. Bogata oferta produktów, dostępnych na platformie zamówień B2B, pozwoli zaoszczędzić nawet do 40 procent więcej niż zwykle.
Wszystkie produkty z wyprzedaży dostępne są także w tabeli zamówienia. Dla ułatwienia towary dostępne w wyprzedaży są oznaczone kolorem zielonym (oznaczenie jest pokazane w legendzie). Przy składaniu zamówienia klient od razu widzi na których produktach może zaoszczędzić.
Promocje
Dla każdego klienta przygotowana jest customizowana zakładka z promocjami, zatem na internetowej platformie zamówień B2B każdy klient ma to co potrzebuje. Obniżone ceny produktów wpadają bezpośrednio do cennika – składając zamówienie od razu można wybrać interesujący produkt po niższej cenie.
Należy zwrócić uwagę, iż produkty z promocji są umieszczone w cenniku i w tabeli zamówienia na innym tle. Podobnie jak z produktami z wyprzedaży, z tym że kolorem dla promocji jest ciemnoniebieskie tło.
Rozrachunki i informacje
Niekwestionowalną zaletą internetowych zamówień B2B jest monitorowanie transakcji i wgląd w stan rozrachunków, co daje pewność ciągłości dostaw i poprawia płynność. Klienci firmy Alnor Systemy Wentylacji dzięki zakładce zamówienia na internetowej platformie B2B, w każdej chwili mogą sprawdzić ilość, wartość oraz status zamówień. Stan rozrachunków pokazuje wysokość kwoty do zapłaty, przeterminowane faktury oraz zlecenia sprzedaży.
Ograniczenie liczby dokumentów, skrócenie procedur oraz automatyzacja czynności powodują, iż zamówienia on-line stają się jeszcze bardziej przyjazne. Aby klient czuł się bezpiecznie na stronie internetowej znajdują się elektroniczne wersje dokumentów w formie PDF, które w razie potrzeby zawsze mogą być oddrukowane.
Możliwość stałego kontaktu daje zakładka Info, gdzie znajdują się wszystkie potrzebne informacje dotyczące firmy oraz opiekuna handlowego, takie jak adres, telefon, konto bankowe itp.


Cennik i system rabatowy
Pomimo tego, iż ceny produktów znajdują się w tabeli zamówienia, klient na internetowej platformie B2B ma dostęp do zawsze aktualnego cennika. W zakładce cennik znajdują się nie tylko ceny, ale również produkty z wyprzedaży oraz z promocji. Dzięki tej zakładce klient jest zawsze pewien za co i ile zapłaci.
Dodatkowo zakładka cennik umożliwia negocjacje cenowe - jeśli klient ma inne oczekiwania cenowe może wpisać je obok ceny produktu w kolumnę specjalnie po to przygotowaną. Dokładnie 95% takich oczekiwań rozpatrywanych jest pozytywnie.
Dzięki wykorzystaniu internetowej platformy zamówień B2B kupujący ma możliwość w pełni kontrolować swoje zakupy oraz zaoszczędzić dodatkowe skonta. Jeśli nie masz jeszcze swojego loginu i hasła zachęcamy do skontaktowania się z przedstawicielem handlowym firmy Alnor Systemy Wentylacji.
Alnor Systemy Wentylacji
05-552 Wola Mrokowska, Aleja Krakowska 10
tel.: + 48 22 737 40 00, fax: + 48 22 737 40 04
e-mail: alnor@alnor.com.pl, www.alnor.com.pl