12 września 2012 roku w Centrum Wystawienniczym EXPO XXI w Warszawie rozpoczął się dwudniowy, największy w Europie Środkowej event z udziałem inwestorów, instytucji finansujących, wykonawców i najemców na rynku centrów handlowych w Polsce. Na Konferencję i Targi Shopping Center Forum & Trade Fair 2012 przyjechali również przedstawiciele firmy ALSTAL Grupa Budowlana – jednej z największych firm budowlanych w Polsce.

ALSTAL Grupa Budowlana na Shopping Center Forum & Trade Fair 2012 w Warszawie - Relacja


Jedne z najbardziej cenionych i największych wydarzeń w Polsce zgromadziło ponad 900 uczestników, w tym około 60 wystawców. Przedsięwzięcie organizowane z ramienia Brog Media miało charakter targów i konferencji, a co więcej – było okazją do spotkania i rozmów najemców powierzchni w centrach i galeriach handlowych z deweloperami, inwestorami, instytucjami finansującymi oraz zarządcami nieruchomości komercyjnych. Ponadto obecni byli przedstawiciele firm oferujących usługi i technologie dla centrów handlowych i najemców powierzchni handlowych.


Nie zabrakło również Generalnych Wykonawców inwestycji – firm budowlanych, bez których cała machina nie zostałaby uruchomiona. Wśród nich ALSTAL Grupa Budowlana zaprezentował swój szeroki wachlarz usług oraz ofertę, w której każdy wymagający klient może znaleźć coś dla siebie. Reprezentanci firmy budowlanej ALSTAL spotykali się i rozmawiali z osobami odpowiedzialnymi, prezentując materiały, potencjał i zachęcając do współpracy. Wśród przedstawicieli firmy znaleźli się: Jarosław Szczupak – współwłaściciel firmy ALSTAL, Krzysztof Głębowski – Dyrektor Generalny, Piotr Skweres – Dyrektor Rejonu Zachód ALSTAL GB, Cezary Pieńkowski – Zastępca Dyrektora ds. Handlowych oraz Marlena Wróblewska – Specjalista ds. Marketingu.

Działająca na polskim rynku od ponad 40 lat firma ALSTAL realizuje między innymi inwestycje i projekty w zakresie budowy galerii handlowych. Dynamiczny rozwój firmy pozwolił na poszerzenie jej działalności o nowe obszary rynku. Powołano nowy sektor specjalizujący się w Generalnym Wykonawstwie obiektów handlowo – usługowych, w tym galerii handlowych, sklepów detalicznych oraz obiektów sieciowych. ALSTAL zaprezentował ofertę budowlaną dla wyżej wspomnianych sieci, powołując się na swoje dotychczasowe
osiągnięcia i realizacje.

Jak się okazało, Shopping Center Forum & Trade Fair to nie tylko oficjalne rozmowy biznesowe, ale również konferencje podczas, których dyskutowano na tematy najważniejszych i problemowych kwestii rynkowych, prezentowano najciekawsze i najbardziej interesujące rozwiązania projektowe, finansowe i negocjacyjne, i wreszcie - inicjowano nieformalne spotkania podczas, których przedstawiciele firm mogli dyskutować na
tematy związane ze swoimi pomysłami i biznesem.

Pierwszy dzień spotkań i prezentacji zakończył się uroczystą wieczorną Galą podczas trwania, której goście mogli skosztować pysznych specjałów i porozmawiać.

Drugiego dnia również nie zabrakło atrakcji i tematów podczas dyskusji panelowych. Wśród najciekawszych tematów dyskusji wymienić można m.in.: Finansowanie podstawy rozwoju rynku centrów handlowych w Polsce, Światowe nowości w sprzedaży, Neuromarketing i shopper marketing w praktyce, Rewitalizacja i repozycjonowanie centrów handlowych oraz wiele innych.

Z kolei wśród prezentowanych firm i obiektów, jak: Jeronimo Martins, Trilux, Trigranit, Boig, Apsys, BNP Paribas Real Estate, Gemini Park, Philips Invest, ECE Projektmanagement, Dekada Realty, Osram, Womak, Libra Project, Peppercorn Properties, Avans, Fabryka Biznesu, Atrium Poland, Inter Ikea Polska, PB Konstanty Strus, AIG/Lincoln i wiele innych.


Opracowała

Marlena Wróblewska
Specjalista ds. Marketingu
Email: mwroblewska@alstal.eu
Tel.: 608 508 698