„Czas ucieka” to hasło kampanii marketingowej firmy Viessmann, której celem jest zachęcenie Polaków do wymiany starych kotłów na nowe, kondensacyjne. Od 7 czerwca do 31 sierpnia na osiedlach domków jednorodzinnych w całej Polsce będą rozdawane zawieszki - ulotki z informacją o modernizacji. Każda zawieszka to równocześnie czek na 500 PLN do wykorzystania przy zakupie nowego kotła marki Viessmann.

Akcja modernizacja
Celem kampanii „Czas ucieka” jest uświadomienie Polakom korzyści wynikających z modernizacji. Firma Viessmann chce przekonać klientów, że zakup nowoczesnego kotła kondensacyjnego to nie wydatek, ale inwestycja, która pozwoli znacznie zredukować koszty ogrzewania. Akcja ma za zadanie wzbudzić wśród klientów zainteresowanie modernizacją, a tym samym ofertą produktową systemów grzewczych Viessmann.

Kampania ma charakter ogólnopolski i potrwa od 7 czerwca do 31 sierpnia. Jest ona ściśle powiązana z Salonami Firmowymi Viessmann, które do swojej dyspozycji dostają 5000 zawieszek. Według ich wytycznych zostaną one rozdystrybuowane na osiedlach domków jednorodzinnych znajdujących się w obrębie danego Salonu Firmowego.

Hasło kampanii „Czas ucieka” przypomina, że modernizacja ogrzewania powinna odbyć się już teraz, latem, a nie zimą, w szczycie sezonu grzewczego. Zachętą do tego jest czek w wysokości 500 PLN do wykorzystania do 31 sierpnia, przy zakupie nowego kotła grzewczego Viessmann. Na zawieszce znajdują się informacje, które mają przekonać klientów do modernizacji. Dzięki niej zostanie zwiększona efektywność systemu ogrzewania budynku, komfort i bezpieczeństwo, a przede wszystkim efektywność ekonomiczna. Jako przykład podana jest wymiana tradycyjnego kotła grzewczego na kondensacyjny Vitodens 200-W (z zasobnikiem 120 litrowym). Jest to inwestycja rzędu 10 650 PLN, dzięki której roczne oszczędności na ogrzewaniu wyniosą około 1855 PLN. Kwota ta, a także czek w wysokości 500 PLN z pewnością są silnym argumentem przekonywującym klientów do modernizacji.


Źródło: ''