W najbliższy wtorek, 7 września, w Krakowie w Centrum Edukacji Budowlanej odbędzie się szkolenie PR w Budownictwie. Warsztaty w Krakowie rozpoczną cykl całorocznych wykładów odbywających się w wielu miastach Polski.

7 września - inauguracyjne szkolenie Programu Edukacyjnego PR w Budownictwie
Seminarium trwać będzie jeden dzień i rozpocznie się rejestracją uczestników o godzinie 7.45. Na całodniowe szkolenie przypada siedem wystąpień zarówno w formie warsztatów, jak i wykładów.

Do udziału w Programie Edukacyjnym PR w Budownictwie w charakterze prelegentów, organizatorzy zaprosili PR-owców na co dzień zajmujących się budową wizerunku branży budowlano-wnętrzarskiej, którzy przybliżą uczestnikom podstawowe techniki public relations i nauczą ich się nimi posługiwać.

Szkolenie rozpocznie się od wykładów na temat budowania strategii PR oraz tworzenia tekstów prasowych. Warsztaty z tego zakresu poprowadzi Patryk Gut, PR Manager z agencji Times Square Public Relations, który na co dzień nadzoruje i koordynuje kontakty z mediami dla klientów zewnętrznych i wewnętrznych agencji.
Szczegółowy wykład na temat media relations, czyli kontakcie z mediami, poprowadzi Monika Czechowska , redaktor portalu Murator PLUS, która opowie o tym jak powinna wyglądać współpraca na płaszczyźnie firma - redaktor. Monika Czechowska jest związana z branżą budowlaną od 1993 roku, współpracowała z takimi pismami jak: Tygodnik Budowlany”, “Przedsiębiorca Budowlany” oraz “Murator PLUS.

Do programu dołączył również dom mediowy branży budowlanej Budowia.pl. To największa sieć reklamy internetowej o tematyce budowlano-wnętrzarskiej w Polsce. Eksperci z Budowii, Izabella Kryńska i Marcin Kostyra, poprowadzą wykład na temat kampanii reklamowej w Internecie. Uczestnicy szkoleń dowiedzą się czego użytkownicy na etapie budowy i remontu poszukują w sieci, jakie treści są dla nich najcenniejsze i najciekawsze.

Prelekcję z zakresu Monitoringu Mediów oraz Pomiaru efektywności działań PR poprowadzi Marlena Sosnowska menedżer ds. PR z PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Uczestnicy szkolenia poznają sposoby określania pozycji wizerunkowej firmy oraz nauczą się efektywnie monitorować i analizować media.
Poza prelekcjami stricte związanymi z public relations organizatorzy przygotowali również prelekcje z zakresu wystąpień publicznych. Warsztaty z zachowania przed kamerą poprowadzi Tomasz Dziedzic Account Executive Manager Red Star Media Sp. z o.o. Natomiast Wiktor W. Kammer przedstawi krótką prezentację dotyczącą tworzenia własnych kanałów telewizji podcastowej.

Każde szkolenie kończy się wydaniem certyfikatów dla wszystkich uczestników, które są sygnowane przez prelegentów.

Źródło: PR w Budownictwie