265
269
226
Strefa ekspertów HVACR

najlepszy klimatyzator

Witam

Zaraz po ziemie będę chciała w domu dokladnie montować klimatyzator. Czy może ktos mi poradzić gdzie jest najlepszy, jaki dobrać, na co zwrócić uwagę, jakaś firma lub hurtownia? Nie ukrywam że jestem laikiem, ale przy temp. ponad 30st. nie idzie wytrzymać w domu. Dodam że salon w którym będe montować ma 26 mkw, są dwa okna, drzwi balkonowe, jest usytuowane od zachodu, znajduje się na 3p. 4pietrowego bloku.

Witam. jesli chodzi o najlepszy to chyba jak z kazdym urzadzeniem każdy ma swoje wady i zalety i wszyscy beda polecac ten na ktorym wiecej zarobia. Nie polecam klimatyzatorow z castoramy. Z doswiadczenia wiem ze powinien wystarczyc klimatyzator o mocy chlodniczej 3, 5 kw. I teraz od pani zalezy jakiej firmy ma to byc klimatyzator. technologicznie najlepiej chyba i najbardziej powszechne sa korenskie i japonskie ( LG PANASONIC SAMSUNG DAIKIN ) I jesli to ma byc w salonie to urzadzenia tych producentow sa tez wizualnie przyjemne dla oka. nalezy zwrocic uwage by byl to INVERTER ktory zuzywa mniej energii

a czy jest jakaś firma nie koreańska ani japońska która się sprawdza? pytam ponieważ za sam klimatyzator Samsunga płaci się dużo więcej. A co np. z tymi klimatyzatorami HAVACO? Ktoś cos wie jak one się sprawdzają?

No tak sa to drogie urzadzenia. Havaco akurat nie znam. Jezeli szukamy klimatyzatora z nizszej polki to jest ich cala gama. Jezeli o nie chodzi to duzo zamontowalem urzadzen marki CHIGO i smialo moge je polecic. Ale sa tez HAIER KASAI VIVAX MIDEA i wiele innych.

A czy moglibyście podać mi jakieś modele o bardzo podobnych parametrach z CHIGO, KAISAI i HAIER?

Nie ukrywam, że właśnie o tych firmach słyszłam nieco, ale ciężko mi porównać je samodzielnie. Chociaż link do podobnych modeli:) Dziekuje za pomoc!