Opis stanowiska:
- prowadzenie administracji kadrowej,
- rachuba płac,
- ewidencjonowanie oraz rozliczanie delegacji służbowych,
- nadzór nad zatrudnieniem osób niepełnosprawnych oraz prowadzenie rozliczeń z tym związanych,
- pomoc w organizacji szkoleń,
- tworzenie i przekazywanie raportów i statystyk na potrzeby Zarządu oraz urzędów.

Wymagania:
- praktyczna znajomości przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w szczególności pakietu MS Office),
- praktyczna znajomość programu Płatnik,
- terminowość,
- samodzielność,
- skrupulatność,
- zdolności komunikacyjne,
- dyskrecja.



Oferujemy:

- umowę na zastępstwo na okres 1 roku,
- możliwość rozwoju zawodowego i osobistego w zespole profesjonalistów,
- profesjonalne narzędzia pracy.

nr ref. 23KL-1113

Zgłoszenia (CV i list motywacyjny) prosimy kierować na adres e-mail: rekrutacja@klimat-solec.pl
W nadsyłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, z późn. zm.).