Opis stanowiska:
1) Sprzedaż produktów za pośrednictwem sklepu internetowego
2) Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych
3) Profesjonalne prezentowanie oferty sklepu: wprowadzanie produktów, modyfikacja zdjęć i opisów, odpowiedzialność za treści na stronach sklepu internetowego, bieżąca aktualizacja witryny sklepu internetowego
4) Inicjowanie i prowadzenie regularnej komunikacji marketingowej dla sklepu (newslettery, kampanie mailingowe) oraz różnorodnych działań promocyjnych w celu zwiększenia sprzedaży
5) Raportowanie bieżącej działalności i efektywności swoich działań

Wymagania:
1) Doświadczenie w pracy w sklepie internetowym będzie dodatkowym atutem
2) Znajomość rynku e-commerce
3) Znajomość mechanizmów sprzedaży online oraz sposobów zwiększenia jej efektywności
4) Praktyczne doświadczenie poparte sukcesami w prowadzenie kampanii marketingowych w Internecie (w tym email marketing)
5) Biegłe posługiwanie się Microsoft Office, w szczególności Microsoft Excel i PowerPoint
6) Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu treścią strony
7) Samodzielność i dokładność działania, odpowiedzialność za wyniki pracy
8) Nastawienie na realizację celów sprzedażowych i biznesowych
9) Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
10) Kreatywność oraz przejawianie inicjatywy w codziennym działaniu i w stosowanych rozwiązaniach