Opis stanowiska:
Zakres obowiązków:
· bieżąca obsługa klientów (doradztwo techniczne, przyjęcie zamówienia, kontrola realizacji zamówień,
sprzedaż bezpośrednia)
· potwierdzanie zamówień (precyzowanie przedmiotu zamówienia - kontakt telefoniczny,
ustalanie warunków realizacji zleceń)
· planowanie w zakresie dostaw i odbioru towaru, przygotowywanie dokumentów sprzedaży,
koordynacja wysyłek i działań logistycznych
· rozmowy telefoniczne z klientami- monitorowanie potrzeb, informowanie o ofercie, wstępna wycena
· przygotowywanie ofert handlowych
· realizacja celów handlowych firmy
· budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji handlowych z klientami

Wymagania:
Wymagania:
· wykształcenie wyższe branżowe
· znajomość obsługi komputera
· biegła znajomość j. ang./niem. w mowie i piśmie
· wymagane doświadczenie w dziale handlowym i kontaktach z klientami
· komunikatywność, zdolności interpersonalne oraz swoboda wypowiedzi