Opis stanowiska:
PROMOTOR MARKI urządzeń klimatyzacyjnych, oferowanych do sieci handlowych

Odpowiedzialność za prowadzenie wizyt handlowych w punktach sprzedaży w celu:
- koordynacji prowadzonych akcji marketingowych (gazetki reklamowe, szkolenia produktowe, akcje promocyjne)
- informowania o ofercie handlowej firmy i specyfikacjach technicznych urządzeń klimatyzacyjnych
- dbałość o właściwą ekspozycję urządzeń w punktach sprzedaży (merchandising)
- prowadzenie prezentacji i szkoleń technicznych dla kierowników stoisk i sklepów
- wsparcie Kierownika ds. Sprzedaży Marki w realizacji strategii sprzedaży na podległym terenie



Wymagania:
• Wykształcenie min średnie (preferowane wyższe techniczne o profilu klimatyzacja, wentylacja, chłodnictwo, inżynieria sanitarna)
• Mile widziane doświadczenie we współpracy z sieciami handlowymi, budowlanymi
• Wysokie umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne
• Umiejętność pracy w systemie zadaniowym z odpowiedzialnością za realizację postawionych celów
• Samodzielność, dynamizm i energia w działaniu