Opis stanowiska:
Osobie zatrudnionej na tym stanowisku zostaną powierzone następujące zadania:
- utrzymywanie wysokiej jakości standardów obsługi klienta;
- planowanie, organizowanie i koordynowanie pracy zespołu serwisantów/montażystów w sposób zapewniający wysoką jakość obsługi klienta w obszarze świadczonych usług;
- ścisła współpraca z innymi działami organizacyjnymi w firmie;
- zamawianie części zamiennych potrzebnych w serwisie oraz materiałów montażowych;

Wymagania:
Od idealnych kandydatów oczekujemy
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie;
- biegłej znajomości obsługi pakietu Microsoft Office;
- zdolności organizacyjnych oraz samodzielności w skutecznym rozwiązywaniu problemów;
- umiejętność skutecznej negocjacji cen u dostawców;
- umiejętności pracy w zespole;
- umiejętność radzenia sobie w stresowych sytuacjach;
- prawa jazdy kat. B;