Opis stanowiska:
* Odpowiedzialność za pracę i rozwój podległego Działu Marketingu,
* Opracowywanie i wdrażanie strategii oraz planów marketingowych dla poszczególnych grup produktów,
* Planowanie i realizacja działań marketingowych BTL oraz ATL,
* Odpowiedzialność za rozwój firmowych serwisów internetowych,
* Odpowiedzialność za projektowanie materiałów marketingowych (katalogi, ulotki, prezentacje, reklamy, itp.),
* Bieżące monitorowanie i analiza rynku oraz otoczenia konkurencyjnego w branży HVAC,
* Współpraca z Kierownikami Produktów oraz Działem Handlowym,
* Współpraca z mediami branżowymi (czasopisma, portale internetowe, itp.) Oraz współpraca z agencjami reklamowymi i drukarniami.

Wymagania:
* Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie lub techniczne),
* Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
* Dobra znajomość pakietu MS Office,
* Doskonała organizacja pracy, kreatywność, zdolności analityczne,
* Inicjatywa, konsekwencja i dynamizm w działaniu.