Wymagania:
Dla naszego Klienta, lidera wśród firm z branzy AGD i chłodnictwa, poszukujemy osoby na stanowisko:
KEY ACCOUNT MANAGER DIY
miejsce pracy:Polska
Zakres obowiązków:
budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z kluczowymi klientami firmy w segmencie DIY,
aktywne poszukiwanie nowych klientów branżowych,
przygotowywanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych,
sporządzanie niezbędnych analiz rynkowych,
przygotowywanie raportów i prognoz sprzedaży, realizacja planów sprzedażowych,
uczestnictwo w targach branżowych, prezentacje dla klientów.
Wymagania:
wykształcenie wyższe (ekonomiczne),
min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (w dużej firmie o międzynarodowym zasięgu),
dobra znajomość języka angielskiego,
prawo jazdy kat. B,
wysokie zdolności negocjacyjne i interpersonalne,
umiejętność analitycznego myślenia,
orientacja na cel i klienta,
inicjatywa, entuzjazm i zaangażowanie.
Firma oferuje:
pracę w zgranym, ambitnym zespole,
atrakcyjne warunki zatrudnienia,
perspektywę rozwoju.
Osoby zainteresowane zachęcam do przesłania swojego cv na adres: joanna@haer.pl