Opis stanowiska:
Sprzedaż urządzeń na podległym terenie
Organizacja i prowadzenie prezentacji i szkoleń w zakresie potrzebnej wiedzy o produkcie,
Tworzenie ofert,
Pozyskiwanie informacji o sytuacji na rynku,
Raportowanie postępów w realizacji powierzonych zadań do Kierownika Regionu,
Aktualizacja i rozszerzanie baz danych dotyczących obsługiwanych klientów,
Monitorowanie rynku pod kątem tematów projektowych z zakresu mogącego w efekcie dać sprzedaż produktu,
Utrzymanie stałego/ścisłego kontaktu z projektantami – kontakt osobisty, telefoniczny, mailowy
Analiza potrzeb i oczekiwań klientów w celu zaproponowania optymalnych rozwiązań,
Rozliczanie klientów, w przypadku zrealizowania sprzedaży urządzeń z konkretnego zgłoszenia,

Oferujemy:
wynagrodzenie zasadnicze – do uzgodnienia
prowizja brutto od zrealizowanej sprzedaży płatna kwartalnie od rozliczonych faktur sprzedażowych
samochód służbowy
komputer przenośny
telefon komórkowy
szkolenia produktowe

Wymagania:
wiedza techniczna z zakresu urządzeń
łatwość w nawiązaniu relacji, komunikatywność i dynamika
samodzielna organizacja czasu pracy i ambicje