Opis stanowiska:
Czym będziesz się zajmował na nowym stanowisku?
- Telefoniczną oraz bezpośrednią pomocą techniczną dla partnerów firmy (firmy serwisowe i dealerzy)
- Doradztwem technicznym w zakresie instalacji grzewczych – zarówno stacjonarnie jak i w terenie
- Diagnozowaniem i rozwiązywaniem problemów technicznych oraz udzielaniem porad odnośnie urządzeń firmy
- Obsługą i weryfikacją zgłoszeń reklamacyjnych i gwarancji
- Prowadzeniem bazy zgłoszeń reklamacyjnych oraz dokumentacji

Wymagania:
Kogo poszukujemy?
Jeśli:
- Masz doświadczenia w doradztwie i/lub serwisie urządzeń grzewczych
- Znasz język angielski w stopniu pozwalającym na korzystanie z dokumentacji technicznej
- Posiadasz, lub jesteś gotowy do zdobycia uprawnień energetycznych z grupy E w zakresie: gaz, elektryczne, ciepłownicze
- Jesteś osobą komunikatywną, samodzielną, wytrwałą i zaangażowaną w swoją pracę
- Masz prawo jazdy kat. B
To oznacza, że ta oferta jest właśnie dla Ciebie!