Opis stanowiska:
1.Telefoniczna pomoc serwisowa Serwisom Niezależnym oraz Dealerom. Rozwiązywanie problemów związanych ze zgłaszanymi niesprawnościami oferowanych przez Ulrich urządzeń – potrzebna dobra znajomość urządzeń.
2.Porady serwisowe w terenie dla Serwisów Niezależnych oraz Dealerów (wyjazdy w ramach serwisu firmowego)
3.Wsparcie telefoniczne (techniczne i handlowe) dla Serwisów Niezależnych, Dealerów i Klientów Indywidualnych
4.Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych;
-weryfikacja dokumentów gwarancyjnych
-wydawanie gwarancyjne części zamiennych
-obsługa zwrotów części gwarancyjnych, merytoryczna ocena zwrotów
5.Prowadzenie bazy zgłoszeń – uzupełnianie o podjęte decyzje, pilnowanie kompletności dokumentacji.
6.Informacje techniczne i handlowe dla Serwisów Niezależnych, Dealerów i Klientów Indywidualnych telefonicznie
i bezpośrednio
7.Doradztwo techniczne i konsultacje w zakresie:
-doboru urządzeń
-właściwych warunków pomieszczenia/kotłowni
-właściwego montażu
-właściwej procedury pierwszego uruchomienia
-serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego
8.Informacje dla Serwisów Niezależnych, Dealerów na temat dostępności i cen części zamiennych

Wymagania:
doskonałych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych, orientacji na klienta,
dynamizmu i sumienności w trakcie wykonywanej pracy,
otwartej, sympatycznej osobowości,
samodzielności i konsekwencji w działaniu,
proaktywność i innowacyjności w podejmowanych działaniach (chęć poznawcza)
dobrej znajomości pakietu MsOffice (Word, Excel, Outlook) oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
prawa jazdy kat B – aktywne
uprawnienia Energetyczne (E) w zakresie gaz, elektryczne, ciepłownicze