Gość: Totalnie Zszokowany
2012-04-18 20:11
VENTPACK - UWAGA !!! "wsparcie techniczne" za 800 PLN
Kupiłem program Ventpack 3.0 licencję jednostanowiskową bo jestem firma jednoosobowa i mam tylko 1 komputer. Bez możliwości przenoszenia no bo po co. Kupiłem nowy komputer i oczywiście chciałem uruchomić program w niezmienionej wersji na nowym komputerze i tu niespodzianka za wydanie nowego klucza rejestracyjnego muszę zapłacić ponad 800 PLN za UWAGA !!! wsparcie techniczne . Używam różne programy legalnie zakupione ale nikt nigdy nie kazał mi 2 razy płacić za ten sam program.
Gość: NIE TY JEDEN
2012-04-21 13:47
Re: VENTPACK - UWAGA !!! "wsparcie techniczne" za 800 PLN
to co piszesz jest całkiem śmieszne, fluid desk nie powinien tak robić.

Oni biorą tylko kasę i później ich nic nie obchodzi.
Najlepsze jest to, że "rzekomo" nie udostępniają programów na wersje inne niż pełny Autocad - zgodnie z informacją na stronie. Jednak tak na prawdę nie, jest bo korzystają z programu, który jest zakazany przez Autodesk. Program po tej nakładce chodzi na LT ale nie są dostępne wszystkie funkcje jest masa błędów. Wsparcie techniczne jest najgorsze z najgorszych, krótko mówiąc dostają kasę i wciskają klientowi wszystko aby był zadowolony a później ich nic nie obchodzi.
Zresztą ventpack jest dosyć popularny i dużo ludzi z niego korzysta, bo nie ma innego konkurenta (wyjątkiem cadvent). Więc klient się nie liczy tylko KASA!
Gość: Alex
2016-01-16 13:51
Re: VENTPACK - UWAGA !!! "wsparcie techniczne" za 800 PLN
Polityka tworcow oprogramowania wobec projektantów i nie tylko - jest koszmarna. Firmy te nastawione są na maksymalne i systematyczne wyciąganie kasy. Wynika to z tego, ze konkurencja jest zbyt mała, programów dobrych praktycznie nie ma. Są tylko jakieś rodzynki. Jesli juz sie cos pojawi na rynku, to albo ma absurdalna cene, albo taka polityke, ze jak Ci padnie karta sieciowa, to Cie skroja na dodatkowa kase. Nie ma zadnych przepisow chroniacych prawa konsumenta w takiej sytuacji. Czas to zmienic.