Gość: pavlor4
2013-02-12 07:33
"STOP" na wyświetlaczu w RECU 400VE
Urządzenie załączone po dłuższym okresie przerwy, zakładam, że to nie wina nagrzewnicy myślę, że czujnik temp. nie działa prawidłowo. Nie mam schematu elektryki, do podłączeń dojdę po kablu, no chyba, że Wy macie.. powiedzcie jak go szybko sprawdzić, gdzie najlepiej dostać części zamienne do recu? Jeszcze jedno, sterownik był zalany, bez podłączonego napięcia, został wysuszony i po podłączeniu przez jakiś czas wszystko pracowało sprawnie.
Gość: Ventia
2013-02-12 09:40
Re: "STOP" na wyświetlaczu w RECU 400VE
Witam,

Zapraszam do bezpośredniego kontaktu na maila info@ventia.pl
Firma Ventia Sp. z o.o. jest wyłącznym przedstawicielem central wentylacyjnych KOMFOVENT na terenie Polski. Postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemu.

Ewentualnie zapraszam na naszą stronę internetową: http://www.ventia.pl/p,polecamy.Dokumentacja.Instrukcje_obslugi,page.html
Można na niej znaleźć pełną dokumentację do central Komfovent.

Piotr Wiśniewski,
Ventia