Gość: Emil
2006-01-20 00:00
Rekuperatory co wybrać?
Mam domek w budowie (180m2)- fundamenty, chciałbym dobrać rekuperator tylko jaki bo wszyscy mówią o swoich -NAJ....
Wstępnie zastanawiam się nad firmami:
1. Mistral
2. Tywent
3. Ekozefir
4. Systemair
Czy ktoś obiektywnie powie coś o tych wyrobach może ktoś używa i jak to się spisuje???!!!!
Dzięki z góry
Gość: Emilka
2006-01-20 00:00
Re:Rekuperatory co wybrać?
Mamy rekuperator w pracy, ale jakas stara "kicha", szef sepi na nowy, a do tego jest bardzo sucho ponizej 25, juz mi na kremy nawilzajace nie starcza
Gość: Emil
2006-01-20 00:00
Re:Rekuperatory co wybrać?
Ale co ma piernik do wiatraka, jak szef taki centuś to trzeba zmyć podłogę i będzie wilgotniej
Gość: Emilka
2006-01-20 00:00
Re:Rekuperatory co wybrać?
wybierz Eko-zefir z Bydgoszczy
Gość: Emil
2006-01-20 00:00
Re:Rekuperatory co wybrać?
a przy okazji czyściej, i polecam krem Nivea i dużo pić
Gość: Emil
2006-01-20 00:00
Re:Rekuperatory co wybrać?
A dlaczego , może więcej szczegółów!!!????? Jak taki macie w pracy to chyba kicha co?
Gość: .
2006-01-20 00:00
Re:Rekuperatory co wybrać?
Najcichszy, będzie i najtrwalszy. Dobrze ci polecą ci co mają najwięcej doświadczenia.
Gość: .
2006-01-20 00:00
Re:Rekuperatory co wybrać?
max 400 m3 28db 70% sprawność sterowanie transformatorowe, lub falownik (byle nie tyrystorowe) dobrze izolowany . I kupuj od tych co się znają, czyli nie łączą ogrzewania (ciepła pompa, kominek) z wentylacją (nawet o tym nie wspominają!!!)
Gość: Emil
2006-01-20 00:00
Re:Rekuperatory co wybrać?
Dzięki ale w końcu od kogo, miałeś moze jakieś info o tych centralkach, myślałem o 500m3/h czyli 1 wymiana , ale mówią o 0,5 wymiany i jakimś wymienniku GWCiM żeby było podgrzane powietrze i wilgotne, Ty mówisz o 400m3 czyli ok, a o ogrzewaniu to wiem że musi być osobno bo podobno powietrzna na ogrzewanie musi być więcej , a z kominka to można dodać do świeżego i wspólnie do pomieszczeń
Gość: WIESŁAW
2006-01-21 00:00
Re:Rekuperatory co wybrać?
Znam dobrego projektanta. Od tego trzeba zacząć!!!
Gość: Jacek
2006-01-22 00:00
Re:Rekuperatory co wybrać?
Jeśli możesz podaj namiary , jak jest taki dobry jak piszesz!!!
Gość: Stały forumowicz
2006-01-23 00:00
Re:Rekuperatory co wybrać?
Kup mój!!
Jest najlepszy !!
Naprawde kup. Już dziś.
Jeśli wyślesz zamówienie w ciągu 5 minut - anemostat wyciągowy fi 100 - GRRRRRATIS!!!
Gość: Emil
2006-01-23 00:00
Re:Rekuperatory co wybrać?
HEj czas minął jestem smutny taaaaka okazja, a może jeszcze mogę zamówić?????
Gość: SF
2006-01-24 00:00
Re:Rekuperatory co wybrać?
Dla tych co nie zdążyli skorzystać z promocji - niespodzinaka!!!
Jak ktoś kupi rekuperator, może kupić drugi z prezentem ------- obejmą do rur spiro fi 200 !!!!
www.dilerwentylacji.pl
ZAPRASZAMY!!!
Gość: Wally
2006-01-24 00:00
Re:Rekuperatory co wybrać?
Nie wiem skąd Emil wziął tą kolejność central do zakupu, ale chyba powinien na tą liste patrzeć od końca listy.
Dobrze jak podasz jeszcze ceny
Na tej liście widze taka firmę jak TYWENT, której i jakość wykonania i stopień technologiczny jest przynajmniej o 10 lat do tyłu.
Strasznie Emilu napracowałeś się nad tą listą... i nie wypracowałeś sobie obiektywnej oceny. Co jest wazne?
-cena?
-jakość wykonania? (ISO-9001)
-izolacyjność i funkcjonalność?
-efektywność rekuperatora?
-czytelnośc dokumentacji technicznej?
-opcje do wyboru jak nagzrewnice , presostaty, automatyka, etc?
-wentylatory użyte w centrali? blaszaki , czy w obudowie aluminiowej
-stopień automatyki i programowania?
-ilość lat gwarancji?
Pomyśl właściwie czym sie kierujesz w swoje WŁASNEJ ocenie
a potem poczytaj co ci chca inni (pod)powiedzieć.
Porównaj funcję centrali do jej ceny i gwarancji i wybierz taką , w której cena i opcje dają najwięcej.