Gość: Jakub23
2013-02-20 09:10
Ogrzewanie elekrtyczne podłogowe
www.sklep-tom-el.com.pl
Znacie ten sklep ?
Jak on sie sprawdza ?
Gość: Jacek
2013-02-20 20:05
Re: Ogrzewanie elekrtyczne podłogowe
Nie znam tego sklepu ale tutaj dają dobre rabaty tesamed.com.pl sprzedają maty i przewody grzejne Elektry. Mi wycenili i dobrali niezbędne elementy, polecam.
Gość: Nik75
2013-04-11 08:25
Re: Ogrzewanie elekrtyczne podłogowe
Powiem Ci że ja kupiłem u nich te podstawowe elementy maty grzejny, kable itp i jestem zadowolonym klientem. Wszystko sie odbyło tak jak powinno.
Uważam ze sie sprawdzaja bardzo dobrze, a przed zakupem można wszystkiego się dowiedziec wiec super.
Ja Polecam ;)
Gość: Kostek
2013-05-07 15:17
Re: Ogrzewanie elekrtyczne podłogowe
Jeśli chodzi o Tom-El, to również załatwiałem u nich minionej jesieni systemy grzewcze. Wciąż się zaopatruję w akcesoria, ostatnio kupowałem folie grzejne do luster.
Gość: yeger
2013-07-08 08:36
Re: Ogrzewanie elekrtyczne podłogowe
A ja mam pytani właśnie o te folie, bo to się wydaje fajne. Czy to działa i czy się opłaca to zamówić w tym sklepie?
Gość: Robert
2013-12-04 15:01
Re: Ogrzewanie elekrtyczne podłogowe
Wiem, że odpisuję dawno po czasie, ale może przyda się ta wiedza komuś innemu. Moim zdaniem zdecydowanie warto. Nie licząc takiej folii, zaopatrzyłem się też w maty grzejne. Sprzedają solidną jakość, mogę Cię zapewnić.
Gość: 09RK
2013-12-05 14:16
Re: Ogrzewanie elekrtyczne podłogowe
Dzięki wielkie. Ja sam właśnie szukam czegoś podobnego. Zapoznam się z tym :)
Gość: Gośśść
2014-01-15 15:23
Re: Ogrzewanie elekrtyczne podłogowe
Jestem tego samego zdania. Pozdrawiam.
Gość: Radek z Zamościa
2014-01-31 10:56
Re: Ogrzewanie elekrtyczne podłogowe
Wiem, że zima powoli dobiega końca, podobno już na dniach ma się ocieplić i wiosna przyjdzie szybciej. Mimo to żałuję trochę, że nie byłem mądrzejszy i nie zaopatrzyłem się wcześniej w solidne ogrzewanie. Często w domu było chłodno. Teraz już mi się nie opłaca, ale od listopada zamierzam coś z tym zrobić, wolę już się zorientować. Czym radzicie ogrzać niewielki dom, ma jedno piętro. Nie jestem pewien czy na piankę izolacyjną będzie mnie stać, to spory wydatek.
Gość: Zorza
2014-02-05 11:41
Re: Ogrzewanie elekrtyczne podłogowe
Podbijam!!! Mam podobny dylemat!!!
Gość: eeendriu
2014-04-06 12:42
Re: Ogrzewanie elekrtyczne podłogowe
witam, mam pytanie dotyczace własnie ogrzewania elektrycznego ile "pożera" prądu ? i czy opłaca sie brac elektryczne czy moze lepiej wybrac ogrzewanie wodne. z góry dziekuje
Gość: patrysha
2014-04-06 14:22
Re: Ogrzewanie elekrtyczne podłogowe
czesc wszystkim, niedawno otworzyłam salon fryzjerski i interesuje mnie ogrzewanie podłogowe, nie znam sie an tym zbytnio :( mam nadzieje ze mi pomożecie :)
Gość: Marek Koniarek
2014-04-06 16:36
Re: Ogrzewanie elekrtyczne podłogowe
ja mogę polecić firmę KAN Therm, maja dobre ceny i solidne wykonanie. Ogrzewalem u siebie dom podłogowo. także warto sprawdzić ;)
Gość: Patrycja Kolec
2014-04-08 10:14
Re: Ogrzewanie elekrtyczne podłogowe
mowisz ze firma kan therm sprostała by moim oczekiwanią heh :)
Gość: Marek Koniarek
2014-04-08 15:16
Re: Ogrzewanie elekrtyczne podłogowe
nie wiem dokładnie jakie sa twoje oczekiwania ;) :p pochwal się :)