Devireg 550 - problem z ustawieniem programatora

Gość: Kasia
2009-11-10 00:00
Devireg 550 - problem z ustawieniem programatora
Witam ustawialam wczoraj programator Devireg 550 do ogrzewania podłogowego elektrycznego . Wszystko robione bylo zgodnie z instrukacja, ale jest cos co mnie niepokoi. Wyswietlacz, ktory ma wskazywac aktualna godzine caly miga. Powininna migac jedynie jedna kropka wskazujaca aktualna godzine, natomiast miga cala tarcza. Czy ktos ma taki programator i moglby mi napisac czy u niego tez tak to wyglada? A jesli nie jest to norma, to moze ktos mial juz ten problem?
Pozdrawiam
Kasia
Gość: monar
2009-11-12 00:00
Re:Devireg 550 - problem z ustawieniem programatora
Witam
Proponowałbym sprawdzić podłączenia przewodów zasilających oraz czujnika i na nowo ustawić poprzez wejscie w tryb serwisowy (0044).Jesli bedzie sie powtarzac sytuacja wymienic go na drugi ,gdy jest jeszcze na gwarancji :)
Gość: Kasia
2009-11-12 00:00
Re:Devireg 550 - problem z ustawieniem programatora
ooo.. Już pomogło. Oczywiście kable były nie podłaczone... :)
Gość: monar
2009-11-12 00:00
Re:Devireg 550 - problem z ustawieniem programatora
No to fajnie jak mogłem pomóc :)
Gdyby sie popsuł i byłby już po gwarancji
polecam kupować na allegro dużo taniej :)